سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۶:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۴

بهره برداری از بیمارستان جدید ولیعصر(عج) اراک تا پایان سال 96

حسن طاهراحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: متأسفانه مدتی است وزارت بهداشت و درمان مورد هجمه های سنگین و اتهامات بی مورد قرارگرفته و این همه خدمات ارزشمند طی دو سال گذشته و ماه های اخیر نادیده گرفته شده است. وی تصریح کرد: وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه های وابسته به آن از هرگونه انتقادی که برطرف کننده ضعف ها باشد، استقبال می کند، این در حالی است که در واقعیت عده ای به ناحق خلاف این گفته را آن گونه که خود دوست دارند، بیان می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)