دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۳۲

انتقاد وزیر اسبق بازرگانی از عملکرد گمرکات کشور

مسعود میرکاظمی وزیر اسبق بازرگانی در خصوص واردات کالاهای قاچاق به ویژه میوه خارجی به کشور اظهار کرد: وقتی واردات مجوزی شد، مطمئن باشید که فساد در آن وجود دارد. در حال حاضر برای واردات میوه باید مجوز گرفته شود، قبلا مجوزی برای واردات وجود نداشت. این مجوز هم به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)