سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۰۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۸

2 عامل گرانی خرما - ولید در سال قبل 30 درصد کاهش داشت

رئیس انجمن ملی خرمای کشور در گفت وگو با فارس عنوان کرد2 عامل گرانی خرما/ ولید در سال قبل 30 درصد کاهش داشت محسن رشید فرخی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: تولید خرما در کشور در سال گذشته به دلیل شرایط آب و هوایی با 30 درصد افت همراه شد. رئیس انجمن ملی خرمای کشور با بیان اینکه پیش بینی می شود که تولید خرما در سال جاری خوب باشد، گفت: برداشت خرما تا 2 ماه آینده آغاز می شود و احتمالا امسال حدود یک میلیون تن تولید داشته باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)