چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۰:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۲

محمود عباس : مسجدالاقصی، خط قرمز ماست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بر ضرورت توقف تعرض اسرائیلی ها به مسجدالاقصی تاکید کرد. بر اساس گزارش وبگاه مصر العربیه ، عباس در ادامه گفت تعرض علیه مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست، خط قرمزی است که نمی توان در برابر آن سکوت کرد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین این سخنان را در خلال دیدار با نگهبانان مسجدالاقصی که از این مسجد شریف طرد شده اند، اعلام کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)