سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش خوزستان ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳

شیخ ویسی: اس.خوزستان حق دارد منتظرم نماند

خوزستان اسپورت- دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال نفت تهران از برخورد مسئولان این باشگاه به شدت انتقاد کرد. به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ ویسی که هنوز وضعیتش برای ماندن یا جدایی از نفت تهران مشخص نشده است، در گفت وگو با تسنیم عنوان کرد: چند روز به باشگاه رفتم و فقط آبدارچی را می دیدم. بالاخره بعد از چند روز، در روز شنبه آقای آل اسحاق را دیدم اما ایشان هم مدام امروز و فردا می کند. این وضعیت برای باشگاه خوب نیست و شما می بینید که نفت تهران بسیاری از بازیکنان خودش را از دست داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)