دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۴۶

جریمه 40 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی بعد از ماه رمضان

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار تیمور حسینی امروز در جلسه مشترک پلیس و شهرداری با تاکید بر اینکه خودروها باید معاینه فنی داشته باشند، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان اطلاع رسانی می کنیم تا خودورهای فاقد معاینه فنی دریافت کنند و بعد از ماه رمضان خودروهایی که فاقد معاینه فنی هستند 40 هزار تومان جریمه می شوند. وی با بیان اینکه بعد از ماه مبارک رمضان سفرهای تابستانی آغاز می شود، گفت: الزام است که خودروها دارای معاینه فنی باشند و فلسفه معاینه فنی یعنی مبحث ایمنی خودرو. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)