دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۱۵Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تین نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۴

بهره برداری پلیس راهور بجنورد از دوربین های نظارتی

تین نیوز | رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: پلیس راهور شهرستان بجنورد با بهره گیری از دوربین های نظارتی اقدام به کنترل رفتارهای ترافیکی رانندگان کرده و با تخلفات ارتکابی آنان برخورد می کند. سرهنگ رحمان اسپیدکار اظهارکرد: عدم رعایت این قوانین علاوه بر ایجاد خسارت و حوادث جانی موجب سلب آسایش شهروندان می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)