دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۴۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۳

ماه عسل از فردا بازپخش هم دارد

خبرنامه دانشجویان ایران: بنا به اعلام روابط عمومی ماه عسل از فردا تکرار این برنامه از شبکه سه سیما پخش خواهد بود و مقرر شده است که در ساعت 8 صبح بازپخش شب گذشته آن روی آنتن رود. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران ، در شرایطی که شش شب از پخش برنامه ماه عسل از شبکه سه سیما می گذرد بازپخش و تکراری برای این برنامه درنظر گرفته نشده بود و احسان علیخانی در پاسخ به درخواست های مکرر مخاطبان برنامه اش تنها با توضیح کوتاهی جمعه شب عنوان کرد که کنداکتور شبکه شلوغ است و هنوز برنامه ریزان شبکه نتوانستند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)