سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۳۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۶

نفتی های معترض به دیدار تاج رفتند

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکنان معترض تیم نفت برای دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال راهی ساختمان این فدراسیون شدند. به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، تعدادی از بازیکنان نفت تهران امروز مقابل وزارت نفت حاضر شدند تا اعتراض خود بابت وضعیت نابسامان این تیم را به گوش بیژن زنگنه وزیر نفت برسانند. نفتی ها بعد از این اتفاق به همراه منصور قنبرزاده مدیرعامل فصل قبل باشگاه نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا مشکلات شان را به گوش مهدی تاج رئیس فدراسیون برسانند. 2051 ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)