دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۳:۳۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۷

تجمع فوتبالیست های لیگ برتری برای گرفتن پول های چند صد میلیونی

تسنیم نوشت: بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران که در تجمعی اعتراض آمیز مقابل وزارت نفت حاضر شده بودند، همراه با مدیرعامل این باشگاه و مدیر تربیت بدنی وزارت نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند. باشگاه نفت تهران در پی تصمیم وزیر نفت در حال واگذاری است و از همین رو بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد دارند، بلاتکلیف هستند و حتی بخشی از مبالغ قرارداد فصل گذشته خود را هم دریافت نکرده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)