سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۱۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۰

بازیکنان نفت در دیدار با اسدی: اجازه خروج تیم از تهران را ندهید

به گزارش ورزش 11، بازیکنان تیم فوتبال نفت تهران امروز (دوشنبه) همراه با منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت و غلامرضا شاه کرمی، مدیر تربیت بدنی وزارت نفت راهی فدراسیون فوتبال شدند تا دیداری با مسئولان فدراسیون داشته باشند. آنها قصد دیدار با تاج را داشتند اما به دلیل عدم حضور او در فدراسیون با علیرضا اسدی دیدار و دغدغه ها و مشکلات خود را به دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)