سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
آی اسپورت ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۸

دو مربی آخری که پرسپولیس کهکشانی را از مدیران باشگاه تحویل گرفتند، تا آخر ...

آی اسپورت - فصل پیش، برانکو برای به اوج برگرداندن پرسپولیس تیم جوانی بست و زیاد دنبال ستاره های بزرگ لیگ برتر نبود. کمتر کسی انتظار داشت کامیابی نیا، رضاییان، انصاری، مسلمان و احمدزاده در پرسپولیس اینطور بدرخشند و ستاره شوند. پرسپولیس موفق لیگ پانزدهم، حالا سراغ یک تیم کهکشانی رفته تا این بار بدون حرف و حدیث جام را بالای سر ببرد. برانکو با امیری، بیرانوند، سیدجلال، ساسان انصاری و دو نفر از بین ترابی، نانگ، مهرداد محمدی یا کاوه رضایی فصل بعد یک تیم بزرگ و کهکشانی در اختیار خواهد داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط