سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۳۳

میدان نفتی آراک در تدمر سوریه آزاد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، ارتش سوریه با کمک نیروهای مقاومت اسلامی و تیپ فاطمیون موفق شدند با پشتیبانی جنگنده های روس، در حومه شرقی شهر تدمر پیشروی کنند. به گزارش بین الملل فارس، نیروهای سوری موفق شدند میدان نفتی و منطقه آراک را از وجود تروریست های داعش پاکسازی کنند. در طی سه روز گذشته نیروهای مقاومت توانستند علاوه بر پاکسازی نیروگاه سوم واقع در جنوب شرق آراک خود را به منطقه آراک برسانند. در عملیات امروز بیش از 25 تن از تروریست های داعش کشته یا زخمی شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)