دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۰۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
نود ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۱۹

نفت از سر سفره تهران رفت/ بازگشت ناپلئونی انزلی چی ها به لیگ برتر!

وبسایت رسمی برنامه نود - امتیاز تیم فوتبال نفت تهران به شهر انزلی و تیم ملوان واگذار شد. به گزارش سایت نود، سایت رسمی باشگاه نفت تهران، دقایقی پیش خبر داد که کمیته واگذاری باشگاه نفت تهران اطلاعیه ای منتشر کرده است. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند براساس اطلاعیه قبلی موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران مزایده عمومی برگزار و باشگاه ملوان ضمن رعایت کلیه شرایط مزایده بالا ترین نرخ پیشنهادی را داشته است بنابراین این کمیته پس از بررسی های لازم باشگاه ملوان را به عنوان برنده مزایده اعلام می ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)