سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۲۵

رونمایی از چهار شرکتی که باید به مردم واگذار شوند

هاشم مظفری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: این چهار شرکت مشخصاتشان در سازمان خصوصی سازی وجود دارد و در لیست شرکت های آماده واگذاری هستند. مظفری تصریح کرد: البته دو شرکت در گروه یک و دو شرکت نیز در گروه دو قرار دارند به طوریکه تفاوت آنها در این است که شرکت های واقع در گروه یک باید صد در صد سهامشان را به مردم بفروشند و دو شرکت حاضر در گروه دو تا 80 درصد سهامشان قابل واگذاری است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)