دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۵:۰۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۰

آل اسحاق: آنها که بیشترین ضربه را به نفت زدند، مدعی اند

بازرس حقوقی سابق باشگاه نفت تهران با انتقاد شدید از وضعیتی که برای این باشگاه رخ داده، گفت: عده ا ی همه کار کردند تا تیم ضربه بخورد و حالا مدعی شده اند. حسین آل اسحاق در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این باشگاه و مراحل واگذاری آن گفت: کار در حال انجام است. من تاکنون عضو ناظر بودم و حق رای نداشتم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)