دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۲:۳۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۸:۴۲

کسب مدال برنز توسط پرتاب گر اردبیلی در مسابقات بین المللی ترکیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام عصر امروز هیأت دوومیدانی استان اردبیل، بهنام شیری پرتاب گر توانمند اردبیلی که عضو تیم ملی دوومیدانی کشورمان است، در ماده پرتاب دیسک در مسابقات بین المللی ترکیه که در ارزروم برگزار شد، توانست مقام سوم را به دست آورده و برنز این رقابت ها را از آن خود کند. این پرتاب گر اهل گرمی که از اعضای تیم ملی دوومیدانی کشورمان محسوب می شود با حضور در مسابقات و رقابت های جهانی و بین المللی توانسته خوش بدرخشد. انتهای پیام/62006/ذ ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)