سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۴:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۹:۵۱

دل بوسکه: به یک ریتم دلخواه و خوب رسیده ایم

به گزارش خبرگزاری فارس ، ویسنته دل بوسکهع سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر جمهوری چک گفت: به یک ریتم دلخواه و خوب رسیده ایم که به من تضمین حضور در جمع بزرگان این رقابت بزرگ را می دهد. وی ادامه داد: این یک بازی بزرگ و سخت بود و شکست دادن تیمی که فقط دفاع می کند کار بسیار سختی است. مساله مهم برای من این است که تا آخرین لحظه جنگیدیم و نشان دادیم که بهتر از حریف هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)