پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۱۴Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
9صبح ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۰

طیب نیا: بخش خصوصی به جای انتقاد کردن، برنامه ایجابی بدهد/تلاش برخی برای ...

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: امروز بخش خصوصی در کشور به درجه ای از بلوغ رسیده که باید به جای فقط انتقاد کردن، برنامه ایجابی بدهد. به گزارش9صبح به نقل از ایرنا، علی طیب نیا عصر امروز (دوشنبه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: امسال سال انتخابات است و تلاش های زیادی برای سلب اعتماد مردم از دولت انجام شده است. وی گفت: بدانیم اگر چنین اتفاق ناخوشایندی رخ بدهد، همه برنامه های دولت از جمله تداوم کاهش تورم و خروج از رکود با شکست مواجه می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)