سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۰:۳۹

غیبت شکننده فضائل اخلاقی جامعه و نابودکننده عبادات انسان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر امروز در میان روزه داران این شهر اظهار کرد: غیبت به مانند خوردن گوشت مرده برادر دینی است که جامعه را در معرض تخریب و بی اعتمادی قرار داده و عبادات انسان را نابود می کند. وی افزود: کارهای خوب و بد انسان در این دنیا دارای دو وجه ظاهری و باطنی است که ظاهر آن در این دنیا و باطن آن در دنیای آخرت جلوه می یابد و اگر انسان از تاثیر کلام و رفتار خود غافل باشد، عاقبت سختی در آخرت برای او رقم خواهد خورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)