سایر خبرها
توضیحات ناصری درباره "رحم اجاره ای" خواندن دولت روحانی
دوبار اجاره خواهند کرد" موجب ناراحتی برخی دولتی ها شده، آیا خطاب قرار دادن دولت به عنوان یک "رحم اجاره ای" زشت و ناپسند نیست؟ ناصری: حرف هایم را در همان مصاحبه زدم. اما مصاحبه شما باعث شده برداشت هایی صورت بگیرد. ناصری: اصلا مصاحبه را نخوانده اند، یک چیزهایی رسانه های اصولگرا گفته اند که معلوم است نخوانده اند. برخی اصلاح طلبان هم قبلا گفته بودند که زدن
تکرار یک "حرف زشت"؛ یک اصلاح طلب بار دیگر دولت روحانی را "رحم اجاره ای" خواند
دارند، طرح کنایه های هدفدار از سوی اصلاح طلبان به دولت روحانی را پایان یافته تلقی کنند اما عبدالله ناصری عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان باز هم در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان (ارگان رسانه ای دانشگاه آزاد) مجدداً دولت روحانی را "رحم اجاره ای" خوانده است. ناصری با تکرار کنایه سیاسی به دولت روحانی، حرفی را که به گفته حجاریان بسیار زشت است تکرار و در پاسخ به این سؤال که "برخی ترکیب دولت
توهین چهره اصلاح طلب: رحم دولت خوب باشد دوباره اجاره اش می کنیم!
آرمان پرس: عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، در پاسخ به سؤال خبرنگار فرهیختگان مبنی بر اینکه برخی ترکیب دولت، رحم اجاره ای اصلاح طلبان را دلیلی بر این مدعا می دانند که اصلاح طلبان فضا را برای ورود بیشتر آماده کرده، پس پروژه بعدی عبور از روحانی است. تحلیل شما در این مورد چیست؟ گفت: اصلا نباید نگران این تحلیل ها بود. اگر رحم اجاره ای جنین را خوب محافظت کند، حتما
رحم دولت خوب باشد دوباره اجاره اش می کنیم!
عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: این اصلاح طلبان و عقبه اجتماعی آنها بود که چنین آرزویی را برای روحانی محقق کرد؛ بنابراین روحانی می داند اگر بخواهد رئیس جمهور بماند، نیاز به این جریان دارد. انتهای متن/*
تأکید دوباره افراطیون بر رحم اجاره ای بودن دولت
به گزارش شهدای ایران به نقل از کیهان، روزنامه فرهیختگان از عبداله ناصری و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان پرسید: برخی ترکیب دولت، رحم اجاره ای اصلاح طلبان را دلیلی بر این مدعا می دانند که اصلاح طلبان فضا را برای ورود بیشتر آماده کرده اند، پس پروژه بعدی عبور از روحانی است، تحلیل شما چیست؟ ناصری در پاسخ می گوید: اصلاً نباید نگران این تحلیل ها بود. اگر رحم اجاره ای جنین را خوب محافظت کند
3 سال گذشت، قفل معیشت همچنان بی کلید!
منتقدان دولت روحانی این فرصت را بدهد تا عملکرد اقتصادی وی را زیر سؤال برند. تدبیر و امید یا رحم اجاره ای اصلاح طلبان؟! نکته ای که نباید از آن غفلت کرد نوع مناسبات اصلاح طلبان با دولت یازدهم است. اصلاح طلبان سال 92 با علم به عدم محبوبیت، نامزد خود را مجبور به کناره گیری کردند تا از شکستی خفت بار چنان چه در سال 84 تحمل کردند دوری کنند، عارف انصراف داد و روحانی رئیس جمهور شد و
تحقیر دولت با عبارت رحم اجاره ای توسط اصلاح طلبان/ اصلاح طلبان دولت را تهدید و زمزمه عبور از روحانی را ...
است که جریان اصلاحات با آن دست وپنجه نرم می کند ادامه داد: جریان اصلاح طلبی پس از انتخابات 92 پشت دولت روحانی پنهان شدند و از طرفی سعی کردند پیروزی روحانی در انتخابات 92 را به نفع خودشان مصادره کنند. کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اصلاح طلبان با عبارت “رحم اجاره ای” دولت یازدهم را تحقیر کردند و زیاده خواهی های خودشان را به روحانی تحمیل کردند گفت: امروز که روحانی نتوانسته هیچ کدام از
تعبیر مقام اصلاح طلب از دولت تدبیر وامید به رَحِم اجاره ای برای اصلاح طلبان!+عکس خبر
به گزارش بلاغ ، عبدالله ناصری عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در اظهارنظری تأمل برانگیز دولت فعلی را به رَحِم اجاره ای برای اصلاحات تعبیر کرد.
سه سالگی رحم اجاره ای
اسفند ماه سال 92 - یعنی اولین سال کاری دولت یازدهم- ابراهیم اصغرزاده دبیرکل سابق حزب همبستگی و از اعضای افراطی طیف اصلاحات در مصاحبه با روزنامه قانون می گوید؛ به دوستانی به شوخی گفتم این (روحانی) رحم اجاره ای برای پرورش یک نطفه است. مواضع گاه و بیگاه سایر اصلاح طلبان و پدرخوانده های آنها نشان داد آنچه اصغرزاده گفته صرفاً یک شوخی سیاسی نبوده و حاکی از واقعیتی قابل تامل است. از جمله هاشمی رفسنجانی
روحانی برای رئیس جمهور شدن دوباره نیاز به اصلاح طلبان دارد
چنین تصمیمی بگیرد، حتما عمر سیاسی خود را در تاریخ ایران به پایان رسانده است. این پروژه هم در همین راستا و برای فضا سازی است چراکه دیده اند آن چه به دست آمده مدیون اصلاح طلبان است. حزب منتسب به دولت یعنی اعتدال و توسعه نه ساختار و نه عقبه ای دارد. بنابراین امروز چون چنین واقعیتی را درک کرده، نگران است. برخی ترکیب دولت، رحم اجاره ای اصلاح طلبان را دلیلی بر این مدعا می دانند که اصلاح طلبان
نقاط ضعف وقوت دولت یازدهم درآغازچهارمین سال فعالیت
عبور از دولت روحانی توسط اصلاح طلبان عنوان کرد: تمام چهره های سیاسی اصلاح طلب به روش های مختلف اعلام کردند که حتی اگر نامزد رای آورتر از آقای روحانی داشته باشیم باز هم او را معرفی نخواهیم کرد و نامزد سال 96 اصلاح طلبان آقای روحانی است. ناصری همچنین به سخنان منتشر شده از او واکنش نشان داد. وی در گفتگو با روزنامه فرهیختگان در خصوص به کاربردن عبارت دولت، رحم اجاره ای اصلاح طلبان است گفته بود: اصلاً
اخبار ویژه کیهان از روحانی و اصلاح طلبان
رحم اجاره ای بودن دولت عضو مشترک حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) می گوید: اگر رحم اجاره ای دولت جنین را خوب محافظت کند اصلاح طلبان آن را دوباره اجاره خواهند کرد! روزنامه فرهیختگان از عبداله ناصری و عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان پرسید: برخی ترکیب دولت، رحم اجاره ای اصلاح طلبان را دلیلی بر این مدعا می دانند که اصلاح طلبان فضا را برای ورود بیشتر آماده کرده اند، پس پروژه بعدی عبور
حمله تند روزنامه کیهان به اصلاح طلبان و کارگزاران
خود می دانند ، اکنون عبداله ناصری (عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان) صراحتاً به روزنامه فرهیختگان می گوید اگر دولت به عنوان رحم اجاره ای، جنین را خوب محافظت کند، حتماً اصلاح طلبان آن را دوباره اجاره خواهند کرد ! صاحب خانه دولت، مردمند و دولت، خود مستأجر است. حالا چه اتفاقی افتاده که مستأجر، خانه را به دیگرانی که سابقه شرارت و خیانت دارند، می سپارد؟ آیا مزدوران آمریکایی- صهیونیستی فتنه 78 دیگر مزدور
چرا آوای عبور از روحانی بلندشده است؟
اما اصلاح طلبان در دور جدید انتخابات با چالش های متعددی روبه رو هستند. روحانی برخلاف وعده های سیاسی که مطرح ساخته بود نتوانسته براساس خواسته های اولیه اصلاح طلبان عمل کند و بسیاری از وعده های او به صورت نسیه باقی مانده اند. روحانی حتی در مقابل تغییر کابینه در برخی از وزارت خانه، مقاومت نشان می دهد. از همین روست که تئوریسین های اصلاح طلب، دولت تدبیر و امید را به عنوان رحم اجاره ای یا دوره
اصلاح طلبان روحانی را یک رئیس جمهور حداکثری نمی دانند/ وحدت تاکتیکی دولت و اصلاحات
اصلاحات تلاش می کنند از ظرفیت های هم استفاده کنند. جریان اصلاحات که بعد از سالیان سال از قدرت دور بوده می خواهد خودش را بازتعریف کند و دولت هم تلاش می کند از آرای جریان اصلاحات برای خودش استفاده ابزاری کند. معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: بارها دیده ایم که اظهارات متناوبی از طرف اصلاح طلبان به دولت و از طرف دولت به اصلاح طلبان منتشر شده است مانند اینکه گفته شده استارت عبور از
کاسبان فتنه 88 گرای تحریم ها را به آمریکا دادند
فروشنده بدهکار و مشتاقی است که خود را ناگزیر از فروش حقوق ملی می بیند. برپایه این جمع بندی اگر خریدار صبور باشد، شرایط فروشنده را دشوارتر می کند و در همان حال قیمت فروش را کمتر خواهد کرد . تأکید دوباره افراطیون بر رحم اجاره ای بودن دولت عضو مشترک حزب مشارکت و سازمان مجاهدین (انقلاب) می گوید: اگر رحم اجاره ای دولت جنین را خوب محافظت کند اصلاح طلبان آن را دوباره اجاره خواهند کرد!روزنامه
خروج طیف های سیاسی از وضعیت خاکستری
. آقای ابراهیم اصغرزاده نخستین اصلاح طلبی بود که دولت روحانی را به رحم اجاره ای تشبیه کرد و پس از افزایش اختلافات آقای صادق زیباکلام دولت تدبیر و امید را یک میلیونی و تصادفی نامید. البته انحصارطلبی اصلاح طلبان در مقوله حضور در قدرت و حذف رقیب از عرصه موضوع تازه ای نیست و نظیر آن را می توان در سایر انتخابات ها مشاهده کرد. در حال حاضر هم بسیاری از فعالان سیاسی معتقدند که عدم
اصلاح طلبان درون خود هم به وحدت نمی رسند
استفاده می کنند و فرصت را غنیمت شمرده اند؟ اصلاح طلبان اعتقاد دارند در این مرحله گذار که خودشان موضوع زشت رحم اجاره ای را مطرح کرده اند می گویند در خدمت آقای روحانی هستند تا خودشان سر کار بیایند. دولت آقای روحانی را ابزار سر کار آمدن آینده خودشان می دانند و تا زمانی که احساس کنند که موقعیت ندارند سر کار بیایند در کنار آقای روحانی هستند. برای همین این روزها در رسانه های اصلاح طلبان می
آیت الله حائری شیرازی: کسی که فکر می کند توانسته رهبر را مصادره کند خودش را به سخره گرفته است
به گزارش 9 صبح ، آیت الله حائری شیرازی روز دوشنبه اظهار داشت : قران کریم همگان را به حفظ وحدت امر کرده است ، آیه شریفه وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا برای این است که همگی به ریسمان خدا که شامل قرآن و اسلام، و هر گونه وسیله وحدت ساز باشد چنگ بزنیم و پراکنده نشویم ، این آیه برای طیف خاصی نیست و همگان را شامل می شود . آیت الله حائری شیرازی با بیان اینکه اصلاح
دعای روز نهم ماه مبارک رمضان و شرح آن توسط مرحوم آیه الله مجتهدی تهرانی+ صوت
امور برای جمهوری اسلامی زشت است و دولت باید نسبت به این مسائل اقدام کند؛ و این از وظائف دولت جمهوری اسلامی است که جلوی این امور را بگیرد. پس اگر می خواهیم رحمت الهی شامل حال ما بشود و خداوند تبارک و تعالی بر ما رحم کند ما هم باید به دیگران رحم کنیم؛ اگر وضع مالی خوبی داری؛ به مستمندان کمک کن ، از آنان دستگیری کن تا خدا هم بر شما رحم کند ؛ در شرایط فعلی کسانی که توانایی دارند باید به
اگر روحانی نبود، ارزبالای7هزارتومان می شد
برجسته تری در درون اصولگرایان داریم که می توانند روی آنها متمرکز شوند، آقایان لاریجانی، ولایتی، قالیباف و باهنر که تجارب قابل توجهی دارند. انتخاب : همه افراد در سال 92 حضور پیدا کردند ولی دقیقه 90 هر کدام راه خودشان را رفتند. عطریانفر: خطای مدیریتی شان بود که نتوانستند خوب مدیریت کنند، کاری که توسط اصلاح طلبان بین آقای روحانی و آقای عارف به راحتی مدیریت شد .البته به خاطر وجود شخصیت هایی
چند نکته از رفتار غیر عقلایی اصلاح طلبان در کنش سیاسی 88
کور که بیش از 17000 نفر در کشور از کسبه تا بقال، روحانی، وزیر و وکیل، رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه و حتی کودک را به شهادت رساند، نتوانست نظام را با بحرانی مواجه سازد که قدرت نفوذ اجتماعی اش کاهش یابد. تا آنکه با روی کار آمدن دولت اصلاحات سطح بحران ها از تهدیدات سخت به تهدیدات نرم سوق پیدا کرد و تئوریسین های اصلاح طلب این بار بر آن شدند با استفاده از تحرکات اجتماعی بر روی گسست های هویتی و باورهای
کاهش دوباره نرخ سود بانکی با بازار مسکن چه می کند؟/ تشدید میل صاحب خانه ها به اجاره، نه رهن
سود به 15 تا 16 درصد خبر داده بود. به دنبال انتشار خبر کاهش نرخ سود در برخی بانک ها، علی طیب نیا، وزیر اقتصاد نیز در حاشیه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی از برنامه دولت برای کاهش نرخ سود خبر داد و تاکید کرد: نرخ مناسب برای سود بانکی، نرخی است که فاصله منطقی با تورم داشته باشد که در حال حاضر تورم نزدیک به 10 درصد پیش بینی شده و طی دو ماه آتی تک رقمی خواهد شد، بنابراین تلاش ما این است که
اصلاح طلبان عبور از روحانی را کلید زده اند
حمیدرضا ترقی عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا در خصوص پروژه عبور اصلاح طلبان از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96، گفت: قطعا پروژه عبور اصلاح طلبان از روحانی اجرایی می شود، قبلا هم این مسئله را پیش بینی کرده بودیم. آقای عارف به احتمال قوی در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت خواهد کرد. اصلاح طلبان از مدتها قبل پروژه عبور از روحانی را کلید زده اند. تلاشهایی هم
اصلاح طلبان بر پیمان خود با روحانی وفادارند
با توجه به اینکه فقط یک سال تا پایان کار دولت یازدهم باقی مانده است، برخی نمایندگان انتظارات خود از دولت یازدهم را در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم دانستند. گفتمان عقلانیت و قانون مداری پابرجاست زهرا ساعی، نماینده تبریز در مجلس دهم در گفت وگو با وقایع اتفاقیه درباره تلاش برای القای یک دوره ای بودن دولت یازدهم و تأکید بر اینکه اصلاح طلبان رأی خود را از روحانی برداشته اند، بیان کرد
احمدی نژاد بیاید تمام زندگی ام را می گذارم رای نیاورد!
شد که بعد از انتخابات سال 88 و حواشی آن، سال 92 دوباره سراغ انتخابات آمدید؟ من فکر نمی کنم این از 88 شروع شد یا 92؛ از84 شروع شد؛ اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم از 76 شروع شد. اصلاح طلبان در هر مرحله که پیش می رفتند، تجربیات جدیدی داشتند. ویژگی اصلی اصلاح طلبان در این حرکت آن بود که خیلی خوب توانستند شرایط جامعه و شرایط بیرونی خود را تحلیل کنند و خیلی آرمان گرا نباشند و بنا به
نهضت آشتی گامی برای ایران توانمند
ایران آنلاین / آشتی بین اضلاع متفاوت و منتقد وضع موجود گام اول بود. آیت الله هاشمی رفسنجانی که در دوره حکومت اصلاح طلبان آماج انتقادات تند افراطیون اصلاح طلب شده بود، حالا متحد رئیس دولت اصلاح طلبان شد و حسن روحانی عضو جامعه روحانیت مبارز با از خودگذشتگی سیاسی عارف کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان شد. پیروزی شگرف روحانی در انتخابات 92 اولین دستاورد نهضت آشتی بود. گفتمان امیدبخش روحانی و
یک فعال سیاسی: 24 خرداد ثمره برنامه ریزی، تعقل و تدبیر بود
: انتخابات 88 این آموزه ها را برای ما داشت و باعث شد در انتخابات ریاست جمهوری 92 و مجلس شورای اسلامی در سال 94 از دستاوردهای آن استفاده کنیم. به گفته دادفر، در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 94 اصلاح طلبان و حامیان این تفکر به همان رسم و رویه قبل با تدبیر و درایت به سمت انتخابات پیش رفتند. وی تاکید کرد: انتخابات سال 94، پیروزی عقلانیت و تدبیر بر تندروی و افراط بود و تلاش می شود بعد
آخرین برگ اصولگرایان؛ چه کسانی منتظر حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 هستند؟
دارد که حضور احمدی نژاد به قیمت شکست دوباره اصولگرایان تمام خواهد شد. چراکه از یک طرف احمدی نژاد اهل ائتلاف و وحدت با دیگران نخواهد بود. او با تاکید بر این موضوع اعتقاد دارد که باید اصلاح طلبان از حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات حمایت کنند چون حضور دوباره او در انتخابات باعث می شود تا اولا خیلی از موضوعات برای جامعه روشن شود و ثانیا زمینه تبلیغات عوام فریبانه محمود احمدی نژاد علیه دولت و اصلاح طلبان محقق نشود.
دلخوری اهل سنت از سخنران و ترک جلسه اصلاح طلبان / پدر داغ دیده ای که فریاد می زد
می رسد در هشت سال دولت احمدی نژاد در خفقان بوده اظهارداشت: در انتخابات ریاست جمهوری 92 مردم با انتخاب خود که به گفته مولای آنها رای مردم حق الناس است در برابر هشت سال تیرگی و سیاهی، امید را رونقی دوباره بخشیدند . دوم خرداد همان حماسه ای است که در سوم خرداد رخ داده! این فعال سیاسی ادامه داد: در 24 خرداد 92 رؤسای جمهوری دولت اصلاحات و سازندگی به عنوان مظهر شکوه ملت ایران بطور