سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته

افزایش سلول های بنیادی جنینی با استفاده از ips

با حضور جمعی از محققین حوزه سلول های بنیادی، چهارمین نشست کارگروه بیولوژی تولید مثل با بحث در خصوص افزایش سلول های بنیادی جنینی با استفاده از ips برگزار شد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در چهارمین نشست کارگروه بیولوژی تولید مثل ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی با حضور جمعی از اساتید و متخصصین این حوزه در خصوص تولید اسپرم با استفاده از سلول های بنیادی ips و افزایش سلول های بنیادی جنینی با استفاده از ips به بحث و گفتگو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)