دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۲۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
عصر مالی ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۲

همه به دنبال مقصرند، شما چطور

*نیما آزادی، تحلیلگر بازار سرمایه از این دست روزها کم در بازار نداشتیم. مواقعی که بازار بشدت منفی می شود همه دنبال مقصر هستند و چرایی اینکه بازار تا چه زمانی بدین گونه هست؟ این موضوع را ما از کودکی مان با خود به بزرگ سالی اورده ایم و برخی از قوانین داخلی بدان دامن زده. یادتان هست وقتی در مدرسه و در درسی 20 می شدیم و با خوشحالی به خانه می رفتیم و می گفتیم که من "20 گرفتم" و در دیگر روزی وقتی 7 می شدیم با غم و غصه به خانه می رفتیم و می گفتیم "7 داد" ! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط