سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۱:۵۸

طلسم چهل ساله جاده هرات -شهربابک شکسته شد

امروز و با حضور مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان خاتم آسفالت باند دوم بزرگراه هرات - شهربابک شروع شد. فرماندار خاتم با اشاره به اهمیت این بزرگراه در ترانزیت کالا و مسافر بین استان های مرکزی کشور و استان هرمزگان و شهرهای شمال غربی استان کرمان، اظهار امیدواری کرد با اتمام این پروژه و بهره برداری از آن، قیمت تمام شده حمل کالا و مسافر کاهش و موجبات رونق و آبادانی جنوب غربی استان یزد و شمال غربی استان کرمان فراهم می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)