دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۱۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
تیک ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۰

حضور زیردریایی هسته ای آمریکا در آب های کره جنوبی

در میان افزایش تنش ها بر سر مساله هسته ای کره شمالی، زیردریایی هسته ای "می سی سی پی" آمریکا به بندر بوسان در کره جنوبی رسید. به گزارش تیک به نقل از ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، زیردریایی هسته ای می سی سی پی آمریکا روز دوشنبه در راستای حضور دوره ای خود در آب های کره به شهر بندری پوسان کره جنوبی رسید. این اقدام آمریکا در حالی انجام شده است که تنش ها در شبه جزیره کره به دلیل آزمایش هسته ای اخیر کره شمالی و پرتاب موشک بالستیک در اوایل سال جاری افزایش یافته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)