سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۲:۱۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فوتبال ایران ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۰

سوشا به باشگاه پرسپولیس رفت

دروازه بان دو فصل گذشته پرسپولیس امروز به محل این باشگاه مراجعه کرد. سوشا مکانی که اخیرا دچار محرومیت 6 ماهه از سوی کمیته اخلاق شد، امروز به باشگاه پرسپولیس رفت تا در رابطه با تعیین تکلیف خود به صحبت بپردازد. البته هنوز از کم و کیف حضور سوشا در باشگاه خبری در دست نیست. مکانی در لیگ های چهhردهم و پانزدهم دروازه بان اول سرخپوشان محسوب می شد که امسال جایی در این تیم ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)