سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۱۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
الف ۱۳۹۵/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۶

خروج امارات ازعملیات علیه حوثی های یمن؟

ولیعهد ابوظبی در صفحه ی توئیتر خود اعلام کرد که امارات از عملیات نظامی علیه حوثی ها در یمن خارج می شود. به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابظبی اعلام کرد که امارات از ادامه ی همکاری در عملیات نظامی علیه حوثی ها در یمن منصرف شده است. وی در صفحه ی توئیتر خود نوشت: موضع ما امروز مشخص است؛ جنگ برای نیروهای ما به پایان رسیده است. وی ادامه داد: ما تعاملات سیاسی را رصد می کنیم و در مناطق آزاد شده به یمنی ها کمک می کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)