دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۲۱:۵۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
سلامت نیوز ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۳

325 کرمانشاهی به دلیل آلودگی هوا به بیمارستان ها مراجعه کردند

سلامت نیوز : معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مراجعه 325 تن به بیمارستان های استان به دلیل آلودگی هوا بر اثر ورود ریزگردها در روزهای جمعه و شنبه خبر داد. به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر "ساره محمدی" یکشنبه شب گفت: این آمار مربوط به 48 ساعت گذشته بوده و روز شنبه کرمانشاه با اوج آلودگی هوا در ماه اخیر مواجه بوده است. وی اظهار کرد: از 325 مراجعه کننده به بیمارستان های استان، 10 تن به دلیل وضعیت جسمانی نامناسب براثر تنفس در هوای آلوده بستری شده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط