دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۶Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کیهان ۱۳۹۵/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۲

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند

گالیا توانگر کنج خلوت حریم یار بهترین گوشه دنیاست که سنگ هایمان را با خودمان و دلمان وابکنیم. به قول لسان الغیب(علیه رحمه) از خود بپرسیم: کاروان رفت و تو در خواب و بیابان در پیش/ کی روی ، ره ز که پرسی، چه کنی، چون باشی؟ باید در شب های روشن قدر برای چگونه رفتن و به کجا رفتن؟ پاسخ های روشن و روراستی بیابیم. نکند کاروان رمضان امسال نیز از پیش رویمان بگذرد و ما همچنان در خواب غفلت به سر ببریم؟! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)