چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ - ۰۹:۲۴

اردن، مصر و پاکستان نیز اتباع خود را از یمن خارج کردند

به دنبال وخامت اوضاع امنیتی در یمن کشورهای مصر، اردن و پاکستان ده ها تبعه خود را از این یمن خارج کردند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، ناصر جوده، وزیر خارجه اردن اعلام کرد که این کشور 48 تبعه خود را از طریق زمینی از یمن خارج کرده و به عربستان انتقال داده است. وی افزود: هنوز هم تعدادی از اردنی ها در یمن هستند که ما در تماس مداوم با آن ها هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)