سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۳۳Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
عصر ایران ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۲

تداوم روند افزایش دما در استان تهران/ دمای هوای پایتخت به 41 درجه می رسد

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم روند افزایش دمای هوا در سطح مناطق مختلف استان خبر داد. به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 42 درجه سانتیگراد گرم ترین و ایستگاه های فیروز کوه و فیروزکوه- امین آباد به طور مشترک با کمینه دمای 15 درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان در 24 گذشته بوده اند. براساس اطلاعیه هواشناسی استان تهران، بیشینه دمای امروز (پنجشنبه) پایتخت به 40 و در روزهای جمعه و شنبه به 41 درجه سانتیگراد خواهد رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)