سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۰:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کواره ۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۴:۴۹

در مصرف میوه های تابستانی زیاده روی نکنید

میوه ها مقداری قند دارند به هنگام مصرف زیاد انواع میوه، قندشان در بدن باقی مانده و ضمن تجمع چربی اضافی دربدن، اضافه وزن وچاقی، سیری کاذب هم ایجاد می کند. وی ادامه داد: میوه هایی تابستانی همچون گیلاس و تمشک و غیره حاوی آنتی اکسیدان هستند که می توانند سلامت بدن را در روزهای گرم سال تصضمین کنند. فرح بخش اظهار داشت: قند میوه “فروکتوز” نام دارد که استفاده زیاد از این قند در بدن تبدیل به تری گلسیرید می شود و در نتیجه چاقی را به دنبال دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)