سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۱:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
چند ثانیه ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۱۲:۵۴

دور آب یخ خط قرمز بکشید!

نوشیدن آب یخ می تواند به ناراحتی و درد معده و حالت تهوع منجر شود. زیرا دمای پایین باعث جمع شدن رگ های خون می شود. عوارض دیگر مصرف زیاد آب یخ جمع شدن معده است؛ به طوری که سفت می شود و نمی تواند به طور مؤثر غذا را هضم کند. سیمرغ: هیچ چیزی مانند یک لیوان آب یخ در یک روز تابستانی نمی تواند گوارا باشد. اما پس از خواندن این مطلب که درباره خطرات مصرف آب یخ است، دیگر به سراغ آب یخ نخواهید رفت. آب یخ سیستم گوارش را به هم می ریزد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)