سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۴۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری صدا و سیما ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۷:۵۰

انگلیس ممنوعیت استفاده از سربازان زن را در خطوط مقدم جنگ لغو کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویتر وزارت دفاع انگلیس روز جمعه اعلام کرد ارتش این کشور، ممنوعیت استفاده از سربازان زن برای شرکت در جنگ در خطوط مقدم را برای نخستین بار، از ماه نوامبر لغو خواهد کرد. وزارت دفاع انگلیس در این باره اعلام کرد این تصمیم پس از انتشار نتایج یک گزارش درباره وضعیت جسمی زنان برای شرکت فعالانه در جنگ اتخاذ شد. بر اساس این گزارش، زنان می توانند خطرات جسمی و روانی ناشی از خدمت در شرایط فعال جنگی را تحمل کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)