چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
صدای ایران ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷

نقدی بر نامه معاون احمدی نژاد به معاون روحانی

معاون اجرایی دولت احمدی نژاد با ارسال نامه ای به جهانگیری به او توصیه کرده پاداش دریافت شده از سیمان تهران را به بیت المال بازگرداند. به گزارش صدای ایران - امیر مقدادی- اکنون که حمید بقایی نامه ای تحت این مضمون به جهانگیری نوشته است شاید وقت آن شده باشد که مسئولین دولت قبل اگر در راستای خدمت به مردم همچنان بر این شعار پوپولیستی خود پایبندند به جای ارسال نامه به معاون وقت رئیس جمهور که بی ربط با انتخابات آتی و در جهت گرفتن امتیاز از رغیب خود می باشند به جای رو کردن پاداش ها خود دست به جیب شده ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)