چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۵۴Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دکتر سلام ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۲۰

تب کنگو به مازندران رسید + جزئیات

متاسفانه خبرها حاکی از ورود اب کریمه کنگو به مازندران است. چندین نفر تابحال مشکوک به این بیماری بوده و به گفته ی محسن اعرابی نمونه آزمایش های این افراد را به انستیتو پاستور تهران ارسال شده است. محسن اعرابی روز سه شنبه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی مازندران در ساری افزود : نمونه های آزمایش افراد مظنون به این بیماری به انستیتو پاستور در تهران ارسال می شود که پس از تائید ، اقدامات لازم درمانی در مورد بیماران انجام می شود . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط