پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۲۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
پانا ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۴

حضور زنان در استادیوم ها را استفاده ابزاری نمی دانم

خبرگزاری پانا: معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده درباره حضور زنان در استادیوم ها گفت: این موضوع در دستور کار شورای امنیت کشور نبود، بنابراین خبر مربوط به بررسی حضور زنان در ورزشگاه ها در این شورا تکذیب شد. حضور زنان در ورزشگاه ها منجر به تشویق در توسعه ورزش و تاسیس محیط های ورزشی می شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)