پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۵:۳۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۲

عیدی قالیباف به زنان تهرانی

شهردار تهران از راه اندازی و بهره برداری از بوستان حضرت خدیجه (س) خبر داد و گفت: این بوستان متعلق به بانوان خواهد بود. به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدباقرقالیباف صبح امروز در حاشیه مراسم نگین آفرینش که به منظور تقدیر از 400 بانوی برتر پایتخت توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران برگزار شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)