سایر منابع:
سایر خبرها
از خوشبین نبودن به مذاکرات هسته ای تا تداوم نقض عهد آمریکایی ها
شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای تعهدات ایران، تحریم ها یکباره برداشته می شود افزودند: اما اکنون، بحث رفع
مسئولان بدون تعارف پیگیر اجرای تعهدات طرف مقابل در "برجام " باشند
بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین ، با اشاره به بخشی از بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار با قشرهای گوناگون مردم استان های مختلف کشور در مورد بدعهدی آمریکا در اجرای برجام، گفت:برجام موضوع ملی بوده و به جز برخی مسایل حاشیه ای، همه مسئولان در مورد این توافق اتفاق نظر داشتند. وی در عین حال تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که همیشه مدنظر بود لغو تحریم ها به صورت یکجا بود و نه
تحریم ها باید یکباره برداشته می شد؛چرا اکنون بحث رفع تدریجی می شود+عکس نوشت
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از سراسر کشور، گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟.
چگونه لغو تدریجی جایگزین وعده لغو یکباره تحریم ها شد؟/ افکار عمومی در انتظار اقدام عملی دولت در برابر ...
. از ماجرای وصل نشدن چرخه مبادلات دلاری و سوئیفت گرفته تا وضع تحریم های جدید که مسئولین دست اندرکار به نحوی در پی توجیه آنها برمی آمدند. با مروری بر مواضع چهره های دستگاه سیاست خارجی دولت می توان به جرات گفت کم کم پیش بینی آن نماینده سابق مجلس نهم درباره مسابقه ابراز برائتِ دست اندرکارانِ برجام از برجام در حال محقق شدن است. سرابِ رفعِ تحریم ها بدعهدی های طرف غربی
بد عهدی ها و شرایط آستانگی در برجام
فرمودند: حدود دو سال پیش گفتیم ملت به عنوان یک تجربه، به مذاکرات هسته ای نگاه خواهد کرد تا ببیند آمریکایی ها در عمل چه کار خواهند کرد و حالا مشخص شده که آنها برخلاف وعده های خود، همچنان به توطئه و تخریب مشغولند . رهبر انقلاب در فراز دیگری از فرمایشات شان پیرامون برجام و در حمایت از کابینة یازدهم برای مشکلات ایجاد شده ناشی از بد عهدی آمریکا در برجام می فرمایند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا
3 تجربه برجام و راه پیش روی دولت
طور نتیجه گیری کنیم که اجرای برجام 3 تجربه بسیار مهم برای کشور به همراه داشت که باید از آن استفاده کرد: اول این که آمریکا طرف قابل اعتمادی برای مذاکره و معاهده نیست. اگر عهدی با این کشور داشته باشیم ما با اتکا به آموزه های قرآنی باید به عهد خود وفادار باشیم همان گونه که دربرجام عمل کردیم اما آن ها طرف بدعهد و عهدشکن هستند و گرچه متعهد شدند اما در عمل به قول خود عمل نمی کنند. دومین
نقض عهد آمریکا ادامه یابد؛ غنی سازی پیشرفته آغاز می شود
پیگیری و به طرف مذاکره کننده نیز منعکس شود. اخبار مرتبط: امریکایی ها از ابتدا و به روش های مختلف برجام را نقض کردند مجوز پرواز هواپیماهای امریکایی به ایران، آبنبات چوبی است رهبر انقلاب چهره پسابرجامی امریکا را به مردم شناساندند پایبند نبودن امریکا به تعهداتش یک امر شناخته شده است برجام باید اثر اقتصادی داشته باشد کارشکنی های جدید فرانسه برای عضویت ایران در پروژه ایتر بی اعتماد بودن به امریکا ریشه تاریخی دارد
چرا اکنون بحث رفع تدریجی تحریم ها مطرح می شود؟
نقض عهد آمریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسوولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای تعهدات ایران، تحریم ها یکباره برداشته می شود، افزودند: اما اکنون، بحث رفع تدریجی تحریم ها مطرح می شود، چرا؟ ایشان با اشاره به ابراز ارادت و همراهی آمریکایی ها در نامه های ارسال شده قبلی افزودند: حدود دو سال پیش گفتیم ملت به عنوان یک
با تجربه برجام چه کنیم؟
داشتند، همینها دارند میگویند آمریکا نقض عهد کرده است. رفع تحریم های ظالمانه هدف برجام در سند صیانتی که در 29 مهرماه سال 94 رهبر انقلاب به رئیس جمهور ابلاغ کردند آمده است: از آنجا که پذیرش مذاکرات از سوی ایران اساساً با هدف لغو تحریمهای ظالمانه ی اقتصادی و مالی صورت گرفته است و اجرائی شدن آن در برجام به بعد از اقدامهای ایران موکول گردیده، لازم است تضمین های قوی و کافی برای جلوگیری
اقدام برخی برای بزک کردن چهره کریه آمریکا طرحی شکست خورده است/ انجام یک طرفه تعهدات برای کشور زیان بار ...
سید جواد ساداتی نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس ، با یادآوری هشدارها و تذکرات متعدد و مکرر رهبر معظم انقلاب در زمان های مختلف درباره عدم صداقت و غیرقابل اعتماد بودن طرف آمریکایی و سیاست فریبکارانه آنها، اظهار داشت: اقدام قاطع دستگاه دیپلماسی و دولت در مقابله و مواجهه با عهد شکنی مکرر و آشکار آمریکایی ها در برجام را موجب حفظ حرمت
این شد تجربه، این شد آمریکا
را کردید، آنها هم جوابی نداشتند بدهند. 11 / 5/ 95 رهبر انقلاب یک سال و نیم پیش به طور مشخص از درس گرفتن از برجام سخن گفتند: اگر طرف مقابل از کج تابی های معمولی خودش دست برداشت، این یک تجرب های برای ما میشود که خیلی خب، پس میشود در یک موضوع دیگر هم با اینها مذاکره کرد؛ اما اگر دیدیم نه، این کج تابیهایی که همیشه از اینها دیده ایم باز هم وجود دارد و کجراهه دارند میروند، خب طبعا تجربه
بدعهدی آمریکایی در برجام؛ سند اثبات بی اعتمادی ایران به واشنگتن
فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم، گفت: از ابتدای مذاکرات هسته ای، رهبر معظم انقلاب با شناخت بسیار عمیق و صحیح از طرف مقابل، بر موضوع غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تأکید داشته و می فرمودند که آن ها از هر فرصتی برای تأمین منافعشان به صورت کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت استفاده می کنند. محسن کوهکن 340 675 6/28/2016 12:42:14 PM http://media.icana.ir/Image/2016/06
بزک کنندگان "خسارتهای محض برجام" که به باقی ماندن تحریم ها اعتراف کردند/ رهبر معظم انقلاب: پس از 6 ماه ...
یا فشارهایی است که از پشت پرده به آنها وارد می شود. گفتنی است از این دست اظهار نظرها که به خوبی نشان دهنده " پابرجا بودن تحریم ها با وجود اجرای تعهدات هسته ای ایران است " مورد اشاره رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته و ایشان در سخنرانی روز دوشنبه خود در این زمینه تصریح کردند: یک نمونه اش همین مذاکرات هسته ای و برجام است که امروز مسئولین دستگاه دیپلماسی خود ما و همان کسانی که در
آینده برجام تاریک است/ ضرورت انجام اقدامی هوشمندانه از سوی مسئولان
به گزارش یزد آوا ، مقام معظم رهبری دیروز در جمع اقشار مختلف مردم از سراسر کشور تجربه برجام را نمونه ای روشن از درستی ضرورت بی اعتمادی به دشمنان خواندند و خاطرنشان کردند: امروز حتی مسئولان دیپلماسی و کسانی که در مذاکرات حضور داشته اند، این واقعیت را تکرار می کنند که امریکا نقض عهد می کند و در ورای زبان چرب و نرم خود، به مانع تراشی و تخریب روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها مشغول است.
احتمال تکرار دستور رهبری برای فک پلمپ سال 82
هسته ای کشورمان و مردم آشکار شود. و اکنون که ایران تعهدات خود را اجرا کرده و همچنان تعهدات طرف مقابل روی زمین مانده و اجرا نمی شود، هشدارها و زنهارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از یک سو به آمریکایی ها است تا مجبور شوند تعهدات خود را در برجام اجرا کنند و از سوی دیگر هشداری است مبنی بر این که اگر آمریکا همچنان پایبند به نقض تعهدات خود باشد، ایران مجبور خواهد شد تا همانند سال 82 با دستور
تجربه برجام ؛ مهمترین دستاورد مذاکرات
بعنوان یک قدرت موثر منطقه ای، به پای میز مذاکره کرده است. اما تجربه برجام ما را به مسیری دیگری غیر از مذاکره با شیطان بزرگ، برای حل و فصل مجادله ای که او خود آتش بیارش بوده است، رهنمون می کند. چند دور آتش بس صوری در سوریه که تنها نتیجه اش تقویت تکفیری ها بود و با اعتماد روس ها به آمریکا برقرار شد هم مصداقی دیگر از جنس همین تجربه است، تجربه ای که سخن از آن، این روزها در اظهارات پیدا و پنهان مقامات کرملین هم دیده می شود. همان تکفیری هایی که این روزها، حسابی دامن حامیانشان را هم گرفته اند و این وعده الهی است؛ وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ ...
آیا 6 ماه پس از اجرای برجام تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟
آیت الله خامنه ای، گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای
تقسیم کار فرانسه و آمریکا در نقض برجام
بهانه عدم آماده بودن زیرساخت ها و پیش شرط های لازم برای مشارکت ایران در پروژه ایتر، از مشارکت کشورمان در این طرح ممانعت کردند. به عبارت بهتر، این بار برجام توسط فرانسوی ها به صورت عینی نقض شد. بر این اساس؛ نباید فراموش کرد که تسهیل مشارکت ایران در پروژه ایتر از تعهدات اعضای 1+5 بوده و نمی توان به بهانه های واهی از این تعهد سر باز زد. با این حال گویا فرانسوی ها همچنان در فضای دوران
برجام تأثیری در زندگی مردم نداشت
شش ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد، آیا پس از شش ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای تعهدات ایران، تحریم ها یک باره برداشته
برجام نمونه ای روشن از ضرورت بی اعتمادی به آمریکا
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع ؛ حضرت آیت الله خامنه ای، تجربه برجام را نمونه ای روشن از درستی ضرورت بی اعتمادی به دشمنان خواندند و خاطرنشان کردند: امروز حتی مسئولان دیپلماسی و کسانی که در مذاکرات حضور داشته اند، این واقعیت را تکرار می کنند که امریکا نقض عهد می کند و در ورای زبان چرب و نرم خود، به مانع تراشی و تخریب روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها مشغول است. رهبر انقلاب افزودند: البته چندین سال است موضوع بی اعتمادی به امریکایی ها را تکرار می کنیم اما برخی، سختش
برجام برای رفع تحریم های ظالمانه بود، اما تاثیر ملموس در زندگی مردم نداشت
6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای تعهدات ایران، تحریم ها یکباره
رهبر:مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم تاثیر گذارد!؟
بیانات رهبرانقلاب در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم: امروز حتی مسئولین دیپلماسی این تجربه را بیان می کنند که آمریکا در برجام نقض عهد میکند. نکات مهم در سخنرانی رهبرانقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم مگر بنا نبود که تحریمهای ظالمانه رفع شود؟ آیا پس از 6 ماه تاثیر ملموسی در زندگی مردم دیده میشود؟ ایران که در دیکتاتوری پهلوی کشور ذلیل بود اکنون به یک
تحریم ها باید یکباره برداشته می شد / برجام تأثیری در زندگی نداشته است
خاطرنشان کردند: البته گروههای تکفیری امروز دامن حامیانشان را هم گرفته اند، زیرا به قول ما ایرانی ها، هر که باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد. حضرت آیت الله خامنه ای در نوعی جمع بندی از این بخش سخنانشان، امریکا را به وجود آورنده یا تشدیدکننده مشکلات رهبر انقلاب، صبح امروز: من سال گذشته هم گفتم برجام برای ما یک نمونه و تجربه خواهد بود/ حالا معلوم شد که آمریکایی ها در عمل چه می کنند؛ در
برجام برای برداشتن تحریم بود که برداشته نشد/ در هیچ مسئله ای نمی توان با آمریکا مذاکره کرد
الله خامنه ای، گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای
برجام هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم نداشت
از 6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از 6 ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می شود؟ اگر نقض عهد امریکایی ها نبود آیا دولت نمی توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟ رهبر انقلاب با استناد به سخنان مسئولانی که قبل از اجرای برجام می گفتند پس از اجرای تعهدات ایران، تحریم ها
وزیر امور خارجه باید استیضاح و برجام متوقف شود
دروغ گفتند که باید در این حالت وزیر امور خارجه استیضاح شود و حالت دوم اینکه طرف مقابل بویژه آمریکا به قول های خود عمل نکرد که در این حالت نیز باید برجام را متوقف کرد و تاسیسات هسته ای به حالت قبل برگردد. کریمی تاکید کرد: وزارت امورخارجه پس از گذشت بیش از 6 ماه از آغاز اجرای توافق هسته ای و عدم رفع تحریم های ظالمانه و نقض عهد آمریکایی ها باید مسائل را شفاف سازی کند. وی با
نقض برجام از سوی غرب آشکار است/ ایران با فسخ برجام نباید خسارتی پرداخت کند
... پایان پیام استراتژی مجلس پیرامون برجام برمبنای سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب است/ آمریکا برای کاهش تعاملات بین المللی ایران در پسابرجام تلاش می کند رکود حاکم بر اقتصاد ناشی از نگاه ما به برجام و توفیقات آن است/اقتصاد مقاومتی کشور را بیمه می کند بدعهدی آمریکایی در برجام؛ سند اثبات بی اعتمادی ایران به واشنگتن تأکیدات رهبری درباره برجام راه برای توجیه اقدامات ضدایرانی آمریکا بست/ایران در عرصه برجام بهانه به غرب نمی دهد بدعهدی آمریکا خلاف توافق هسته ای است/آمادگی ایران برای غنی سازی در سطوح پیشرفته ...
برجامی که همه می گویند نقض شده و هیئت نظارتی که همچنان ساکت است
کنیم که به این وظیفه خود عمل می کنیم. به برخی شروط 9 گانه ابلاغ شده از جانب رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای تعهدات کشورمان در چارچوب برجام عمل نشد. [5] جالب اینجاست که اعضای تیم مذاکره کننده نیز همه تصمیم گیری ها درباره نقض برجام را منحصر در هیئت نظارت بر برجام می دانند و خود را مجری قلمداد می کنند. علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی 23 آبان 1394 در برنامه تلویزیونی متن- حاشیه تأکید
سکوت هیئت نظارت بر برجام و اهمیت نخستین گزارش هسته ای مجلس
شده است. رهبر انقلاب در نامه ای به رئیس جمهور برای تأیید مشروط اجرای برجام نوشته اند: وجود پیچیدگی ها و ابهام ها در متن برجام و نیز گمان نقض عهد و تخلّفات و فریب کاری در طرف مقابل به ویژه آمریکا، ایجاب می کند یک هیئت قوی و آگاه و هوشمند، برای رصد پیشرفت کارها و انجام تعهّدات طرف مقابل و تحقق آنچه بدان تصریح شده است، تشکیل شود. *اهمیت گزارش مجلس به خاطر سکوت هیئت شورای عالی امنیت ملی
تاکید شاعرانه کدخدایی بر بیانات رهبر انقلاب درباره برجام
خبرنامه دانشجویان ایران: سخنگوی شورای نگهبان در متنی تلگرامی و با نگارش چند بیت شعر از ملامحمدطاهر غنی، سخنان روز دوشنبه رهبر انقلاب درباره بدعهدی آمریکا در برجام را مورد تاکید قرار داد. به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی در این متن با عنوان تجربه برجام، بی اعتمادی به آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: بسمه تعالی تجربه برجام، بی