سایر منابع:
سایر خبرها
نود با رنگ و بوی پرسپولیسی
با بدشانسی به مکزیک و پرتغال باختیم؛ پرتغالی که از ستاره های زیادی بهره می برد. در جام جهانی، علی کریمی به خاطر مصدومیت نتوانست مقابل پرتغال و آنگولا بازی کند. به اعتقاد من ما باعث شرم مردم نشدیم. برانکو درباره محبوبیتش میان فوتبال دوستان ایرانی نیز گفت: نسبت به دو نظرسنجی که در برنامه نود انجام شد و من به عنوان بهترین مربی انتخاب شدم، احساس غرور می کنم. اما من هواداران و عاشقان فوتبال
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
هواداران خون گرم آن بسیار لذت بخش خواهد بود ، مطمئن خواهم بود که به موفقیت دست خواهیم یافت. پس از حضورم در کرواسی خواستار حضورم در راس کادر فنی تیم ملی کرواسی بودند ولی من خواستار هدایت تیم های باشگاهی بودم و هدایت دینامو را عهده دار شدم و موفقیت های زیادی با این باشگاه در لیگ و جام حذفی بدست آوردم. سپس در چین و عربستان در تیم های باشگاهی فعالیت کرده و آنجا نیز موفقیت های زیادی کسب شد
سپاهان مرا نخواهد اولویت اولم پرسپولیس است
مرا خواست، در خدمت این تیم خواهم بود و اگر مرا نخواست آن وقت به تیم دیگری فکر می کنم. الان بازیکن سپاهان هستم و با تمام وجود برای این تیم بازی می کنم. اگر سپاهان مرا نخواست، اولویت اولم پرسپولیس خواهد بود. به هر حال من به هواداران پرسپولیس بدهکار هستم و همه می دانند در چه شرایطی جدا شدم. کارلوس کروش در تیم ملی ایران ماندنی شده است. به نظر می رسد این موضوع برای تو خوشایند نیست؟
در برنامه نود 94/01/25 چه گذشت؟
افزود: در این مدت دو مطلب مدنظر کی روش بود. یکی حمایت مادی و معنوی از تیم ملی و دوم بازی های تدارکاتی در راه جام جهانی. همه می دانیم که کی روش این چیزها را برای خودش نمی خواهد. البته او یک مدت احساس کرده بود که می خواهند او را حذف کنند و می گفت اگر می خواهند مرا حذف کنند، خودم می روم. رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با این حال وقتی نماینده وزارت ورزش در جلسه حضور یافت و اعلام حمایت کرد
رای اعتماد پرسپولیسی ها به برانکو/ ناگفته های پروفسور درباه علی کریمی در شب حضور پدیده قرمزها
باعث شد پس از این رقابت ها اقبال عمومی با شما همراه نشود و در نهایت شما را کنار گذاشتند اما در نظرسنجی که برنامه 90 درباره انتخاب بهترین مربی چند سال اخیر برگزار شد شما با اقتدار در صدر قرار گرفتید نظرتان در این باره چیست، گفت: من افتخار می کنم به دو نظرسنجی که برنامه 90 انجام داد و من قاطعانه اول شدم. من تماشاگران، هواداران و عاشقان فوتبال ایران را درک می کنم که مدام عادت کرده بودند به نتایج خوب
برانکو: مطمئنم در ایران دوباره موفق می شوم
پرسپولیس با هواداران آتشینش خواهم داشت و مطمئن هستم که حضور دوباره در ایران با موفقیت همراه خواهد بود. سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه پس از پایان کار خود با تیم ملی ایران در تیم های باشگاهی فعالیت کرد، گفت: به سوابق گذشته خودم افتخار می کنم. باید اشاره کوتاهی بکنم که با ایران قهرمان بازی های آسیایی بوسان شدیم، در جام ملت ها به مقام سومی دست پیدا کرده و سپس به جام جهانی صعود کردیم. در جام ملت
دفاع مهاجم پرسپولیس از شادی گل خود | سیگنال عادل برای قلعه نویی!
فعالیتش طی 9 سال گذشته صحبت کرد. برانکو در این مصاحبه بسیار سرحال و خندان بود و تاکید کرد که خودش از محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال خواسته بود بعد از جام جهانی آلمان دیگر در تیم ملی ایران نباشد. وی همچنین گفت: مسابقه با النصر را به دقت زیر نظر گرفتم. همچنین دیدار با استقلال خوزستان را. این دو بازی به من امیدواری داد که می شود بازیهای باقی مانده را به خوبی پشت سرگذاشت و فصل بعد
ناگفته های اسدی درباره مذاکره با کی روش
افراد استفاده کرد. به هیچ وجه به دنبال قضاوت، آن هم به این شکل نیستم. ذهنیت من اجرای ایده هایی است که در بالا عنوان کردم و می خواهم به این سمت و سو بروم. ما افراد بسیار بزرگی در فوتبال ایران داریم که همه آنها خانه نشین شده اند. آنها باید به صحنه بیایند چرا که شناسنامه فوتبال ایران هستند و باید فعالیت کنند. چرا ما آنها را از دست داده ایم؟ یک سوال مطرح می کنم. چرا مردم به فوتبال اقبال کمتری
استقبال ویژه سرخ ها از برانکو/ روایت طارمی از ماجرای سربریدنش
شد شما با اقتدار در صدر قرار گرفتید نظرتان در این باره چیست، گفت: من افتخار می کنم به دو نظرسنجی که برنامه 90 انجام داد و من قاطعانه اول شدم. من تماشاگران، هواداران و عاشقان فوتبال ایران را درک می کنم که مدام عادت کرده بودند به نتایج خوب و نمایش خوب تیم ملی و هم صاحب این جاه طلبی بودند. ایوانکوویچ در رابط به با حضور در پرسپولیس هم اظهار داشت: در پرسپولیس قبل از هر چیزی باید کل تیم را
در برنامه 90 دیشب چه گذشت؟
که همگی دست به دست هم دادند تا نتایج عالی کسب شود که منجر به درخشان ترین بخش ورزشی من شد. وی افزود: بازگشت دوباره خودم به ایران را یک مبارزه می دانم که در تیم بزرگی چون پرسپولیس با هواداران آتشینش خواهم داشت و مطمئن هستم که حضور دوباره در ایران با موفقیت همراه خواهد بود. سرمربی پرسپولیس در خصوص لگدی که علی کریمی در جام جهانی آلمان به کلمن آب زد،گفت: کریمی پس از سه ماه
محافظ صدام اختیاراتش از وزیر بیشتر بود+عکس
دیدار داشتی، چرا از او اعلام برائت نکردید؟ چرا از عفلق اعلام برائت نکردید و درنیامدید علنا بگویید عفلق از چارپوب اصول آن حزبی که خودش تأسیس کرده خارج شده است؟ -استاد، من ... من از حزب بیرون آمده بودم. بروم از که اعلام برائت کنم؟ من که دیگر وجه حزبی نداشتم. *مگر خود تو نبودی که با رفقا پیش او رفتید؟ -رفتم، رفتم... *که حرف رفقا را منتقل کنی. -من تنها رفتم. به
طارمی: شادی پس از گلم در دیدار با النصر سیاسی نبود/ چیپ را باید در بازی حساس زد!
مقاله ها پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شادی پس از گلم در دیدار با النصر سیاسی نبود و ورزشی بود. مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که میهمان برنامه 90 بود، صحبت هایی را به شرح زیر مطرح کرد. وی گفت: علی دایی پس از دیدن فیلم های بازی ام مرا به پرسپولیس آورد و از او تشکر می کنم که به من اعتماد کرد و من را در ترکیب تیم قرار داد. بازیکن
طارمی: خواهر و برادرم استقلالی هستند/ شادی گلم سیاسی نبود
دوست و وکیلم صمد ابراهیمی به پرسپولیس و دایی معرفی شدم و خوشحالم که در این تیم هستم. طارمی درباره ضربه چیپی که در دیدار با النصر به ثمر رساند، گفت: قبلاً هم ضربه چیپ زده بودم. به نظرم ضربه چیپ را باید در حساس ترین بازی ها زد زیرا در این دیدارها دروازه بان هیچ وقت وسط دروازه نمی ایستد و من این کار را در دیدار با النصر کردم و خوشبختانه توپ هم وارد دروازه شد. مهاجم پرسپولیس درباره
سرمربی جدید پرسپولیس: باقری دستیارم باقی می ماند/به این تیم خوش بین هستم
به دلیل سوءتفاهم با مدیرعامل مجبور به ترک باشگاه شدم. سپس به شاندونگ چین رفتم و در سال نخست با 15 امتیاز اختلاف موفق به کسب قهرمانی چین شدیم. سرمربی جدید تیم پرسپولیس افزود: بعد از آن در عربستان هدایت تیم الاتفاق را بر عهده گرفتم و با تیمی که متوسط شمرده می شود، نزدیک بود به لیگ قهرمانان راه یابیم. با الاتفاق به فینال جام پادشاهی عربستان راه یافتیم و در مقابل الهلال نتیجه را واگذار کردیم
ایوانکوویچ: پرسپولیس با این هواداران مستحق موفقیت است؛ حرکت کریمی مقابل پرتغال را درک می کنم
را در دو بازی نداشتیم.این را می توانم به جرات بگویم که ما باعث شرمنده مردم نبودیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و من از این نتایج راضی هستم." برانکو در مورد انتقاداتی که از وی پس از جام جهانی و ناعادلانه بودن آن، یادآور شد: "من احساس غرور و افتخار می کنم که در نظرسنجی های برنامه نود به عنوان مربی برتر انتخاب شدم. تیم ما با نتایجی که گرفته بود، همه را جاه طلب کرده بود و انتظارات از ما
غم سنگینی که هاشمی بردوش امام(ره)گذاشت
خانواده های معظم شهدا! و بدا به حال من که هنوز مانده ام و جام زهرآلود قبول قطعنامه را سر کشیده ام، و در برابر عظمت و فداکاری این ملت بزرگ احساس شرمساری می کنم... صحیفه امام ج 1 صفحه 24 * 7 آبان 67 و پنج ماه پس از قبول قطعنامه : تذکر به اعضای دفتر برای لغو دیدارها و سخنرانیها توجه داشته باشید که باید دور سخن گفتن مرا ولو یک جمله دعا خط بکشید مجاری تنفس من
چه قومی "خونخواران تاریخ بشریت" لقب گرفته اند ؟ + تصاویر
دکتر رفعت مصطفی از اندیشمندان جهان عرب به گردآوری اطلاعاتی پیرامون این موضوع و تالیف مقاله ای مهم در این باره بپردازد. وی می گوید در ابتدای نگارش این موضوع منصرف شدم و این به سبب ابهام در وقایع و حوادثی بود که موضوع نگارشم را در بر می گرفت تا اینکه پس از اندک مدتی به درستی آن پی بردم. با دستیابی به چند کتاب و پایگاه های اینترنتی تا حدی توانستم از "قربانیان بشریت" آگاهی یابم. مصطفی می گوید: با اتمام
با تصمیم اشتباه راهی پرسپولیس شدم!
این بازی دارم. پیش از آغاز فصل، به حرف امیر قلعه نویی گوش دادم و به تیمی نرفتم اما 5،6 روز مانده به پایان نقل و انتقالات گفتند من را نمی خواهند. اگر به حرف قلعه نویی گوش نمی دادم، وضعیتم این نمی شد و یک نیم فصل بد را پشت سر نمی گذاشتم. حاتمی ادامه داد: سال گذشته نیز، پس از جدایی از فولاد خوزستان، قرار بود به استقلال بروم ولی من را نخواستند و با تصمیم اشتباه راهی پرسپولیس شدم و جام جهانی
افشارزاده خیلی کوچک تر از آن است که به من بگوید حرف نزن | جانباز 70 درصد گفت یک عراقی را آورده ایم که به ...
به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛ حسن روشن درباره اینکه بهرام افشارزاده گفته است که او در استقلال سمتی ندارد و نمی تواند صحبت کند اظهار اشت:افشارزاده راست می گوید.من سمتی ندارم اگر سمت داشتیم مجبور بودم حرف نزنم و مجیز آقایان را بگویم. وی ادامه داد:از آقایان حق السکوت نگرفتم و نهار نان بربری با هندوانه می خورم و منت کسی را هم نمی کشم.آقایان بدانند که پست برای من مهم
روایت بهمنی از تحریم بانک مرکزی و بحران نرخ سود
به من لطف داشتند، پس از استعفای خود مرا معرفی کردند. قابل توجه است که جناب مظاهری زحمات زیادی کشیدند و در ساماندهی چک های بانکی و کنترل نقدینگی و... نقش بسزایی ایفا کردند. زمانی که من مسئولیت بانک مرکزی را به عهده گرفتم میانگین مطالبات معوق بانک ها حدود 30 درصد بود که با همکاری همه کارکنان و با تشکیل سامانه کنترل، ثبت و ضبط مطالبات توانستیم نسبت مطالبات معوق به تسهیلات اعطایی را به 15.1
کاویانپور: من هم جای مهدوی کیا و هاشمیان بودم وارد کادر فنی پرسپولیس نمی شدم
تهران برنامه هایمان را سفت و سخت پیگیری می کنند چون خودم زیاد نمی توانم بروم تهران و بیایم. * برسیم به اصل مطلب، تو چند سال در تیم ملی شاگرد برانکو بودی؛ حضور برانکو در پرسپولیس و بازگشت دوباره اش در فوتبال ایران را چطور می بینی؟ - همانطور که گفتی من چندین سال با برانکو کار کردم، چه سال هایی که دستیار بلاژ بود چه بعد که خودش سرمربی تیم ملی شد. برانکو مربی خوبی است و بالا و
مرا بازسازی کن
زمینی می گذاشتم و جلوی آینه بازو می گرفتم تا قارچ سینا شوم. یک قابلمه روی پشتم مرا تبدیل به شلمان، لاک پشت کارتون بامزی می کرد. وقتی مانتوی گشاد مادرم را می پوشیدم و یک کاسه دست می گرفتم، اجینِ اوشین می شدم که داشت برنج می خورد. یک خربزه، کارکرد جام جهانی را داشت که مارادونا در عکس بالای تختم بلند کرده بود تا من با آن بچرخم و در اتاقم دور افتخار بزنم. منبع: همشهری داستان
سخت ترین کار در بحران، توازن بین انسان و عکاس بودن است؛ افشین والی نژاد در گفت وگو با شفقنا رسانه مطرح ...
یک ماشین را به طور کامل از نان، بیسکویت، کنسرو، آب، لباس های گرم و ... پر کردم. این ها چیزهایی است که در زمان بحران به ارزش طلا می ارزد. من اگر این امکانات را همراه خودم نمی بردم مجبور بودم در همان دو روز اول برگردم. من هرچه قدر هم که با اراده و قوی باشم، یک انسان هستم و نیازهای اولیه ای دارم که اگر آنها رفع نشود هیچ کاری از پیش نمی رود. آنچه توانست مرا در شرایط بحران نگه دارد، پیش بینی های قبلی
نام "شهر آمل" به چه معناست؟/ از ریشه در افسانه ها تا رونقی بی بدیل در عهد کهن!
در تاریخ عهد ماد بیشتر بومیان مازندران در ترکیب با آشوریان مهاجم به شهر آمل به رهبری شانابوشو سردار آشوربانیپال منظور شده اند. دیو سفید در اساس همان ایزد نیمه ببر/پلنگ بالدار با دم اژدهاست که نزد هندوان ماروتها (یعنی بسیار درخشان) خوانده شده است و از ایزدان باد و باران به شمار می رفته است. در اساطیر ملی ایران وی با سردار آشوری محاصره کننده شهر آمل یعنی شانابوشو یکی شده و رل منفی پیدا نموده است
درجست وجوی راه و رسمی تازه - مصطفی ملکیان *
حوزه علمیه قم به عنوان طلبه مشغول تحصیل بودید. با توجه به اینکه به فلسفه علاقه داشتید و در دانشگاه تهران فلسفه می خواندید، علت این تغییر و تصمیم چه بود؟ ** به نظرم رسید که باید سنت فرهنگی مان را از جنبه اسلامی اش بیشتر بشناسم و می دیدم که در دانشگاه هیچ شناخت کافی نسبت به این مسأله پیدا نکرده ام، از این نظر بود که به این نتیجه رسیدم به حوزه علمیه قم بروم و ادامه تحصیل دهم. البته علاقه
شهید فاتح فاتح دل ها شد
ایشان با حوصله برای من وقت گذاشتند و مرا حسابی در آن زمینه راهنمایی کردند. شاید باورتان نشود، ظرف چند ساعت تمام نگرانی های چند روزه من با راهنمایی و کمک ایشان حل شد اما ایشان هیچ ادعایی نداشتند که در بسیاری از زمینه ها توانایی بالاتری دارند. آنجا بود که متوجه شدم ایشان چقدر مسلط بر زبان های خارجه انگلیسی و عربی بودند. ایشان بدون هیچ ادعایی مرا متوجه توانایی خودشان کرده بودند. * تسنیم
پرونده عجیب ناموسی - جنایی زوج افغانی
شود. بعد از پیدا شدن جسد بود که احمد و پدرش محمد از ایران خارج شدند و به افغانستان رفتند. وقتی جمعه با این سوال مواجه شد که چرا با همسر برادرزاده اش رابطه برقرار کرده، گفت: مهرناز به من مشروب می خوراند و بعد مرا به سینما می برد و من اصلا متوجه نمی شدم. در حالی که غلام بازداشت شده بود، به دلیل فرار احمد و پدرش و دو فرد دیگر که در دادگاه خانوادگی علیه مقتول حضور داشتند، رسیدگی
سندی بر شعرشناسی رهبرانقلاب
، شبگیر، بر درخت گرم و شاد و شیرین آواز خوانی میکنند که: کدام جام صبوحی مستتان کرده است در بند دوم مرغان جواب میدهند که ما را آمدن بهار مست کرده، افق خانه تو محدود است که هیچ جا را نمی بینی و هیچ خبری را نمی شنوی، بهار آنجاست و اینجا در دلهای ما و در بند سوم خطاب سراینده به ابر است که غمگین و سوگوار می گرید و می بارد و سراینده که از قیاس شادی مرغان با غمهای دائمی و بسیار خود دل شکسته مانده است، باو
نفت 0- فولاد 1/ شکست صدرنشین بعد از 19 بازی
، دقایقی بازی را از وقفه انداخت. * اسماعیل شریفات پس از چند بار اعتراض به داوری احمد صالحی با تذکر جدی این داور مواجه شد. * نونگ مهاجم فولاد در صحنه ای که می توانست با دریبل مدافع نفت با بیرانوند تک به تک شود، توسط داور متوقف شد و با گذاشتن دست روی سر به این تصمیم واکنش نشان داد. *هواداران تیم فولاد که از اهواز برای دیدن این بازی آمده بودند، به تشخیص نیروی انتظامی دچار بی انضباطی شده
نتایج رقابت های لیگ برتر/پرسپولیس بازهم ناکام ماند/سپاهان ترمز تراکتور را کشید/
دست زدند. * علیرضا منصوریان در اتمام بازی به سمت هواداران تیم فولاد رفت و برای آنها دست زد. *منصوریان پیش از آن که به رختکن برود در راه آل نعمه بازیکن فولاد را بوسید و به او تبریک گفت. کمالوند: از استرس سقوط دور شدیم/ مدیون کریمی هستم سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: این بازی برای ما حکم فینال داشت و به همین دلیل استرس زیادی به تیم وارد شد. فراز