پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۹:۳۲Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۳۴

استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمدحسین مقیمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان در استانداری، با اشاره به شعار امسال بر همدلی و همزبانی تمامی گروه ها و احزاب و سیاسیون تاکید کرد و افزود: تلاش در راستای تحقق این شعار تقویت وحدت و وفاق ملی را به دنبال دارد. وی با اشاره انتخابات پیش روز، بیان کرد: تمامی فرمانداران باید با تعامل و هم افزایی برای برگزار شدن انتخابات به نحو با شکوه تلاش کنند، نباید از امکانات دولتی برای تبلیغ نامزدها و کاندیداهای انتخابات استفاده شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)