چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۴:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۱۵:۴۶

افزایش 30 درصدی مصدومان حوادث کار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 30 درصدی مصدومان حوادث کار در استان متبوعش خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، کامروز امینی در جمع خبرنگاران افزود: طی سال گذشته 320 نفر به دلیل مصدومیت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند. وی اظهار کرد: از مجموع مصدومان ناشی از حوادث کار در سال گذشته 11 نفر زن و 309 نفر مرد بوده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)