دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۰۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
کاپ ۱۳۹۴/۰۱/۲۳ - ۲۱:۳۹

پانادیچ: از بازیکنان رضایت فراوان دارم،سر آنها بالاست/زیاد اهل اعتراض به ...

مربی تیم پرسپولیس گفت:بازیکنان پرسپولیس سرشان بالاست چون مقابل النصر همه توانشان را گذاشتند و خسته بودند. به گزارش کاپ،آندره پانادیچ درباره بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:من از بازیکنان رضایت فراوان دارم چون در سه روز تمرین بلوغ تاکتیکی شان را نشان دادند وباعث غافلگیری من شدند.آنها در این بازی بازیکنان برتر زمین بودند.چند فرصت خوب ایجاد کردند که گل نشد و حریف با یک فرصت به گل رسید.من از این مساوی ناراحت نیستم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)