پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۱۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۱/۲۴ - ۱۶:۵۱

اشتباه آمریکایی ها در کشتی

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - طنز روز رضا ساکی امروز کلا جو اداره ورزشی بود. همکاران بعد از برد تیم ملی کشتی برابر آمریکا کلی خوشحال بودند. صابر گفت: برد آمریکا در خاک آمریکا آن هم در فینال و در بازی آخر چه حالی داد. محمدی گفت: انصافا انگار در خانه خودمان بازی می کردیم. کل ورزشگاه ایرانی بود. صابر گفت: اشتباه آمریکایی ها این است که بازی ها را در لس آنجلس برگزار کردند. ایرانی ها آن قدر زیاد بودند که موج مکزیکی می رفتند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط