دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۲۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
هدانا ۱۳۹۵/۰۵/۲۸ - ۱۰:۴۱

آغاز سوآپ نفت از ماه آینده، پس از 4 سال وقفه

سوآپ نفت که در دولت قبلی بر اثر برخی نگاه های غیر کارشناسانه از عرصه مبادلات انرژی کشورمان حذف شده بود، قرار است با تمهیدات اندیشیده شده بزودی از سرگرفته شود. اکنون ایران با همکاری کشورهای همسایه نظیر روسیه، قزاقستان، آذربایجان و دیگر کشورهای آسیای مرکزی، در نظر دارد تا قفل چندین ساله سوآپ را باز کند و با از سرگیری ترانزیت نفت خام، ایران را به قطب ترانزیت انرژی در خاورمیانه تبدیل کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)