دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۱:۲۴Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خوزنیوز ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۸

تا پایان دولت یازدهم شاهد افتتاح دو یا سه بیمارستان جدید در خوزستان خواهیم ...

از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید، تلاش های زیادی برای افزایش زیرساخت های درمانی در کشور و در خوزستان صورت پذیرفته که ان شاءالله تا پایان دولت یازدهم شاهد افتتاح دو یا سه بیمارستان جدید در استان خواهیم بود ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)