دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۷:۱۱Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری دانشجو ۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۵

پزشکان در سایه دین، علم را در خدمت انسانیت و فضیلت های اخلاقی گرفتند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به فرا رسیدن روز پزشک با انتشار پیامی این روز را به تمامی پزشکان تبریک گفت و اعلام کرد: پزشکان در سایه دین، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)