سایر منابع:
سایر خبرها
یخ ساز حادثه ساز مجوز نداشت
جزو 'واحدهای رده یک' به شمار می آیند که استقرار آنها بر اساس کاربری های تعریف شده شهری در مناطق مسکونی بدون مانع است و نیازی نیست فاصله و یا حریم خاصی را رعایت کنند. نشت گاز آمونیاک در یک کارخانه یخ در منطقه آخرآسفالت اهواز جمعه شب باعث انفجار در این واحد صنعتی شد. در این حادثه 26 نفر بر اثر استنشاق گاز آمونیاک بستری و هشت نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند که دو سه نفر از مصدومان از کارگران کارخانه و بقیه اهالی منطقه و یا عابران از محل بودند.
علت نهایی فوت پنج بیمار دیالیزی خوزستان همچنان در هاله ای از ابهام
تاسیس کارون ابتدای جاده اهواز- آبادان در منطقه محروم کوت عبدالله قرار دارد که از سال 1347 راه اندازی شده است. کمبود اعتبارات و رشد بیماران دیالیزی اما بر اساس آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، خوزستان با یک هزار و 800 بیمار دیالیزی رتبه دوم کشوری در ابتلا به بیماری های دیالیزی را دارد و ماهانه بین 60 تا 70 نفر به دلیل شرایط آب و هوایی به بیماران
اعلام گزارش پلیس به دادسرادرباره تصادف اتوبان تهران-کرج/راننده مسیر تهران-اردبیل مقصر شناخته شد
وجود نداشت، دستگیر شدند. به گزارش عصر اهواز، عباس جعفری دولت آبادی تصریح کرد: ساعت 11 امروز گزارش پلیس در رابطه با تعیین علت حادثه به دادسرا اعلام و راننده ای که در مسیر تهران-اردبیل مسافر جابجا می کرد، مقصر شناخته شد. وی با بیان این که راننده اتوبوس غیرمقصر امروز آزاد می شود به گزارش پلیس در این زمینه اشاره کرد و افزود: در گزارش های اولیه عنوان شده بود که راننده خواب آلوده
انفجار مخزن گاز یک کارخانه یخ در اهواز 15 مصدوم برجای گذاشت
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 13 نفر بر اثر انفجار مخزن کارخانه یخ در اهواز خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به وقوع انفجار در مخزن گاز آمونیاک یک کارخانه یخ در منطقه آخر آسفالت اهواز، اظهار کرد: این انفجار در اثر نشت گاز در مخزن گاز آمونیاک این کارخانه در ساعت 20:40 جمعه شب رخ داد و بر اثر این حادثه، 15 نفر از کارگران کارخانه و همسایگان دچار
حوادث کوتاه از کشور
، تحویل اداره دامپزشکی شهرستان البرز شد و افراد متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند. قتل اعضای خانواده اهواز- خبرنگار کیهان: دادستان عمومی و انقلاب باوی خوزستان گفت با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده درشهر شیبان، بازپرس ویژه قتل به همراه گروه بررسی صحنه جرم معاونت آگاهی و پزشکی قانونی، برسرصحنه جرم حاضر شدند. سید قادر موسوی اظهارکرد: پدر
سه تصادف؛ سه کشته
به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین سرهنگ نادر رحمانی گفت: اولین تصادف ساعت 14:45 شنبه در استان آذربایجان شرقی رخ داد که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 4 نفر شد. وی در ادامه با اشاره به اینکه تصادف در محور مراغه-هشترود و بین دو سواری پژو405 اتفاق افتاده، گفت: علت تصادف انحراف به چپ یکی از خودروها بوده است. تصادف دوم ساعت 2 بامداد یکشنبه در استان خوزستان اتفاق افتاده که علت آن
پدری دوفرزند و همسرش را کشت
به گزارش خبرگزاری برنا ، دکتر شهریار میرخشتی با اشاره به قتل سه عضو یک خانواده در اثر تیراندازی اظهار کرد: این حادثه در ساعت 13:33 بعد از ظهر دیروز (30مردادماه) در شهر شیبان رخ داد و پدر خانواده با تیراندازی در منزل خود، دو فرزند پسر و دختر و همچنین همسر 48 ساله اش را به قتل رساند. وی افزود: هر سه قربانی در جریان تیراندازی، درجا جان خود را از دست دادند. رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: قاتل پس از این حادثه خود را به کلانتری محل معرفی کرد. به گزارش برنا ؛ شهر شیبان از توابع شهرستان باوی در شمال اهواز واقع است. ...
آیین معارفه مسئول قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت جنوب برگزار شد
دینی علام نمود. نماینده ولی فقیه در خوزستان :قدردانی از افزایش تولید و اهتمام مسئولیت خطیر تولید در ادامه این آیین نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز از تلاش شبانه روزی کارکنان مناطق نفتخیز جنوب به خاطر افزایش چشمگیر تولید نفت به عنوان کاری شگرف یاد کرد و اظهار داشت :ابتدا لازم است از مهندس عالی پور و همکاران پرتلاششان به خاطر قدرت نمایی که در امر افزایش بی
شکست فولاد خوزستان از نفت و گاز گچساران
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که برای انجام چند بازی تدارکاتی به اهواز سفر کرده عصر دیروز و از ساعت 19 در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان لیگ برتری با دو گل میزبان خود را شکست داد. این بازی که نخستین بازی تدارکاتی جدی تیم فوتبال نفت محسوب می شود از اهمیت خاصی برای کادر فنی این تیم برخوردار بود. گل های
نشت گاز در کارخانه یخ اهواز حادثه ساز شد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت:نشت گاز و انفجار گاز در لوله های آمونیاک کارخانه یخ اهواز تا کنون 26 نفر را راهی بیمارستان کرده است. شهیار میرخشتی اظهار کرد: این حادثه در خیابان مهران، نزدیک بلوار ساحلی اتفاق افتاد و مصدومان با هشت دستگاه آمبولانس به بیمارستان های فاطمه الزهرا (س) و امام خمینی (ره) انتقال یافتند. وی افزود: افراد مسموم شده شامل برخی از
41 نفر قربانی قاتل نامرئی در تهران
نامرئی شده اند که از این تعداد 122 نفر مرد و 42 نفر زن بوده اند. آمارها همچنین نشان می دهد که استان تهران و اصفهان بیشترین قربانیان و بوشهر، خوزستان، قم و یزد بدون قربانی کمترین قربانیان را داشته اند. در سال 94 نیز 626 نفر قربانی مسمومیت با گاز منوکسیدکربن شده اند که 482 نفر مرد و 144 نفر زن بودند. گاز CO گازیست سمی که از احتراق ناقص کربن به وجود می آید که رنگ و بوی
رسانه باید ستاد دائم بحران داشته باشد
اپلیکیشن های موبایلی، تلگرام و فضای مجازی فضا را به حدی سنگین کرده بود که رسانه رسمی مجبور به واکنش شد. به عبارتی در ساعت 4:47 بامداد انفجار شهران اتفاق افتاد که این حادثه همه ارزش های خبری را دارا بود و بر اثر این انفجار گاز 13 هزار مشترک و آب 60 هزار مشترک و نیز برق 250 هزار مشترک و همچنین 350 هزار خط تلفن ثابت قطع و یک نفر کشته شد. نصراللهی ادامه داد: آمار رسمی در روزهای اول یک کشته و
ترخیص همه 26 نفر مصدوم حادثه انفجار کارخانه یخ اهواز
به گزارش ایلنا، هر 26 نفر مصدوم حادثه انفجار و نشت گاز آمونیاک کارخانه یخ اهواز که در شامگاه روز گذشته (جمعه 29 امرداد ماه) در یک کارخانه یخ سازی در محله آخر آسفالت اهواز اتفاق افتاد، بهبود یافته و روز شنبه از بیمارستان ها و مراکز درمانی ترخیص شدند. بنا به اظهارات رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان، هر 26 نفر مصدوم حادثه انفجار و نشت گاز آمونیاک کارخانه یخ اهواز بهبود
از بغض روسیه یا حب داعش!/ 63 سال عبرت کافی نیست؟
قضاوت را به هر دل بیدار و هر وجدان درد مندی سپرد. الف: ما متعهد شده ایم که هر شخص حقیقی و حقوقی که در قطعنامه های سازمان ملل ، در لیست تحریم قرار دارد، در ساز و کار مالی داخلی هم مورد تحریم قرار دهیم و اموال او را مسدود کنیم!! این رخداد هم اکنون در مواردی در کشور اتفاق افتاده و برخی بانک ها صراحتا از راه اندازی کار اشخاص حقیقی و حقوقی تحریم شده خودداری می کنند! خوب است بدانیم در حال حاضر
سفر کاروان تدبیروامید به کهگیلویه وبویراحمد وحضور74مدیر ارشد در دهها شهر و روستا طی هفته گذشته
همزمان با سی امین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه وبویراحمد، 74 نفر از مدیران ارشد هفته گذشته با حضور میدانی در دهها شهر و روستا، روند طرح های مختلف توسعه کشور را پیگیری کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از ایرنا، سی امین سفر استانی رئیس جمهوری، با حضور پرنشاط مردم استان کهگیلویه وبویراحمد، خالق حماسه دیگری شد و نمادی دیگر از همدلی و همزبانی و استحکام پشتوانه
حادثه ها
13 مصدوم در انفجار مخزن گاز کارخانه یخ رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت 13 نفر بر اثر انفجار مخزن کارخانه یخ در اهواز خبر داد. دکتر شهیار میرخشتی با اشاره به وقوع انفجار در مخزن گاز آمونیاک یک کارخانه یخ در منطقه آخر آسفالت اهواز، اظهار کرد: این انفجار بر اثر نشت گاز در مخزن گاز آمونیاک این کارخانه در ساعت 20:40 جمعه رخ داد و بر اثر این حادثه، 13 نفر از کارگران کارخانه
پدری همسر، دختر و پسرش را کشت
خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان از کشته شدن سه نفر از اعضای یک خانواده توسط پدر خانواده در شهر شیبان خبر داد. دکتر شهریار میرخشتی در گفت و گویی با اشاره به قتل سه عضو یک خانواده در اثر تیراندازی اظهار کرد: این حادثه در ساعت 13:33 بعد از ظهر امروز (30مردادماه) در شهر شیبان رخ داد و پدر خانواده با تیراندازی در منزل خود، دو فرزند پسر و دختر و همچنین همسر 48
تصادف در جاده های خوزستان یک کشته و 13 مصدوم بر جای گذاشت
به گزارش شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی این مرکز، شهیار میرخشتی اظهار کرد: واژگونی پژو پارس در محور بهبهان - دیلم(کیلومتر40) در ساعت 7:27 جمعه، یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت. وی ادامه داد: همچنین بر اثر برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت در ساعت 20:45 جمعه شب در مسیر اندیکا - چگارمون قلعه خواجه، چهار نفر مصدوم شدند. میرخشتی گفت: بر اثر واژگونی پراید در ساعت 10:24 جمعه در محور شادگان
بهره برداری از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع ...
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از صنایع غذایی ماه دونه در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بهره برداری شد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان؛ در حاشیه بهره برداری از این واحد صنعتی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اینکه در سه سال گذشته 68 شهرک و ناحیه صنعتی جدید در کشور به بهره برداری
شمار مصدومان انفجار مخزن آمونیاک اهواز به 26 نفر افزایش یافت/اعزام تیم های کارشناسی برای بررسی دلایل ...
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، شامگاه جمعه در اتفاقی نادر یک کارخانه تولید یخ در اهواز دچار حادثه شد و در پی انفجار مخزن گاز آمونیاک آن و آلودگی هوای اطراف کارخانه تعدادی از مردم به دلیل مسمومیت ناشی از تنفس آمونیاک به بیمارستان منتقل شدند. شب گذشته در حالی مدیرکل اورژانس استان خوزستان از منتقل کردن بیش از 15 نفر به بیمارستانهای امام و حضرت فاطمه الزهرا(س) خبر داد که اذعان کرد به
افزایش فوتی های ناشی از حوادث کار در اصفهان
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش آمار حوادث استان در مصدومان و تلفات جاده ای، حوادث ناشی از کار و مسموم شدن با گاز مونوکسید کربن روبرو بوده ایم. علی سلیمانی پور ادامه داد: در این بازه زمانی 39 نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث ناشی از کار در سطح استان اصفهان جان خود
وخیم شدن حال یکی دیگر از مصدومان / هیچ یک از مسئولین وزارت نفت به عیادت نیامدند
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گناوه پرس ،ساعت 1 بامداد 16مرداد ماه بود که خط لوله گاز ترش ایستگاه گودری دچار آتش سوزی شد و دو نفر بر اثر جراحت جان خود را از دست دادند و دو نفر دیگر نیز راهی بیمارستان شدند. علی نیرم یکی از مصدومین حادثه بعد از دو هفته بستری شدن در بیمارستان امیرالمومنین گناوه دیروز از بیمارستان مرخص شد اما ساعاتی پیش مجددا به دلیل مشکل تنفسی و آسیب ریوی حاصل از آتش سوزی به بیمارستان گناوه منتقل شد. این اتفاق در حالی است که در طول مدت بستری، هیچ یک از مسئولین وزارت نفت به عیادت وی نیامدند. انتهای پیام/ ...
مصدومان انفجار و نشت گار آمونیاک در اهواز به 26 نفر رسید
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب : طبق گفته رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان، تعداد مصدومان حادثه انفجار و نشت گاز آمونیاک در کارخانه یخ اهواز در جمعه شب تاکنون به 26 نفر رسیده است . این در حالی است که آمار اولیه مصدومان از این حادثه 15 نفر اعلام شده بود . گفتنی است شب گذشته مخزن آمونیاک کارخانه یخ در خیابان شریعتی جنوبی اهواز منفجر شد که به دلیل حجم زیاد گازهای آزادشده در محیط و راکد بودن هوای محل، برخی از شهروندان ساکن اطراف این محل دچار مسمومیت و عارضه تنفسی شدند . ...
26 نفر در حادثه انفجار مخزن آمونیاک کارخانه یخ اهواز مسموم شدند
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از اهواز، حادثه شب گذشته در کارخانه یخ در این شهر که بر اثر انفجار مخزن آمونیاک این محل به وجود آمد باعث ایجاد خسارت شد. نشت گاز در محیط و مسمومیت چند نفر از شهروندان باعث شد تا آمبولانس های حاضر در این محل وارد ماموریت شده و برای انتقال افراد مسموم اقدام کنند. با توجه به انجام ماموریت در شب گذشته آمار دقیقی از افرادی که با این مواد مسموم و
مسمومیت 26 اهوازی در حادثه انتشار آمونیاک کارخانه یخ/ 10 نفر مرخص شدند
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، شهریار میر خشتی رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به وقوع انفجار در مخزن گاز آمونیاک کارخانه یخ در منطقه آخر آسفالت اهواز اظهار کرد: در این انفجار که دیشب در اثر نشت گاز در مخزن گاز آمونیاک این کارخانه یخ روی داد، 26 نفر از کارگران کارخانه و اهالی ساکن در اطراف کارخانه دچار مسمویت با گاز شدند. دکتر شهیار میرخشتی افزود: 5 نفر از
یک کشته و 13 زخمی در حوادث جاده ای دیروز خوزستان
نفر زخمی شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان انتقال یافتند. وی ادامه داد: همچنین در حادثه برخورد دو دستگاه موتورسیکلت که ساعت 20:45 شب گذشته در محور اندیکا - چگارمون قلعه خواجه رخ داد، 4 نفر مصدوم شدند. مصدومان این حادثه ابتدا به درمانگاه شهرستان اندیکا منتقل شدند و از آنجا به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان انتقال یافتند.
15نفر در اثر مسمومیت به بیمارستان منتقل شدند
را استنشاق کردند دچار مسمومیت خفیف شدند که تا کنون توسط نیروهای اورژانس بیش از 15نفر به اورژانس بیمارستانها منتقل شدند. رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: تعدادی از این افراد به دلیل خفیف بودن مسمومیت پس از انجام درمان ابتداریی از بیمارستان مرخص شدند و برخی نیز بستری شده اند. وی تاکید کرد: باتوجه به شرایط فعلی انتشار گاز امکان افزایش مصدومان وجود دارد. میرخشتی گفت: اورژانس همچنان در منطقه حضور دارند و برخی افرادی که دچار استنشاق و مصدومیت می شوند را به بیمارستانهای فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) اهواز منتقل کنند. ...
مسمومیت شهروندان اهوازی بر اثر انتشار گاز آمونیاک
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب :شب گذشته مخزن آمونیاک کارخانه یخ منطقه آخر آسفالت اهواز دچار نشتی شد؛ در اثر این حادثه تعدادی از شهروندان دچار مسمومیت شدند که توسط اورژانس به بیمارستان های سطح شهر منتقل شدند. با توجه به حضور 6 دستگاه آمبولانس حدود 18 نفر مصدوم تنفسی به بیمارستان منتقل شد ولی ممکن است تعداد این مصدومان تنفسی بیش از این باشد و خود ساکنان به بیمارستان