سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۰:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
قم پرس ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۱:۳۵

اعزام راگبی بازان قم به مسابقات 7 نفره باشگاه های کشور

علیرضا ساری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم راگبی هفت نفره مردان قم در حالی راهی مسابقات لیگ دسته اول راگبی قهرمانی کشور شد که برای حضور در این رقابت ها تمرینات بسیار خوبی انجام داده و در واقع از آمادگی مطلوبی برخوردار است. وی ادامه داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)