سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۸:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
گیاه یاب ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۳:۱۱

مضرات نوشیدن آب در هنگام غذا

نوشیدن آب در هنگام غذا یکی از آداب اشتباه و رایجی است که متاسفانه کمتر خانواده ای اقدام به اصلاح این مورد کرده است، نوشیدن آب در هنگام غذا می تواند در دراز مدت مشکلات گوارشی بسیاری را برای فرد به وجود بیاورد. طبق عقیده و دستورات طب سنتی نوشیدن آب باید پانزده الی بیست دقیقه قبل از صرف غذا و دو ساعت بعد از آن صورت گیرد. در ادامه مطلب به نظرات فوق تخصص گوارش و کبد در این باره خواهیم پرداخت. با گیاه یاب همراه باشید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)